1. Πόσο καιρό είσαστε στην αγορά του Web Hosting;

Είμαστε στην αγορά του Web Hosting από το 1999!

Η Konet είναι μία από τις παλαιότερες εταιρείες του κλάδου του Web Hosting στην Ελλάδα. Για περισσότερα από 20 χρόνια η Konet προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες Web Hosting στηρίζοντας την Ελληνική οικονομία και την Ελληνική επιχειρηματικότητα.

Βασικός παράγοντας αυτής της πορείας μας είναι οι πελάτες που μας εμπιστεύονται για περισσότερα από 20 συνεχόμενα έτη. Μένουν ικανοποιημένοι από το μίγμα ασφάλειας, σταθερότητας, υποστήριξης και καινοτομίας που τους παρέχουμε.

2. Ποιες μεθόδους Επικοινωνίας παρέχετε;

Παρέχουμε 3 ή 4 μεθόδους επικοινωνίας στους πελάτες μας ανάλογα με τον Τμήμα που θέλουν να απευθυνθούν. Σε κάθε περίπτωση, συστήνουμε να επικοινωνείς μαζί μας πρωτίστως μέσω τηλεφώνου για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σου.

Πωλήσεις

Για θέματα πωλήσεων μπορείς να επικοινωνείς μαζί μας Δευτέρα με Παρασκευή 9:00 – 20:00 και Σάββατο 9:00 – 15:00. Κυριακή και κάθε μεγάλη εορτή της Ορθοδοξίας είμαστε κλειστά.

Η επικοινωνία μπορεί να γίνει:

  • τηλεφωνικά με το 2310501800.
  • μέσω Email με το sales@konet.gr
  • μέσω Ticket μέσα από την Περιοχή Πελατών του konet.gr
  • μέσω Live Chat από την ιστοσελίδα μας.
Υποστήριξη

Για θέματα υποστήριξης μπορείς να επικοινωνείς μαζί μας Δευτέρα με Παρασκευή 8:00 – 24:00 και Σάββατο 8:00 – 22:00. Κυριακή και κάθε μεγάλη εορτή της Ορθοδοξίας παρέχουμε υποστήριξη αποκλειστικά σε πολύ έκτακτες περιπτώσεις.

Η επικοινωνία μπορεί να γίνει:

  • τηλεφωνικά με το 2310501800. Τηλεφωνικά μπορείς να μας βρεις για υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή 8:00 – 20:00 και Σάββατο 9:00 – 18:00.
  • μέσω Email με το support@konet.gr (Δ-Π 8:00 – 24:00 και Σ 8:00 – 22:00)
  • μέσω Ticket μέσα από την Περιοχή Πελατών του konet.gr (Δ-Π 8:00 – 24:00 και Σ 8:00 – 22:00)
Άλλα θέματα

Για οποιοδήποτε άλλο θέμα επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που αναφέρονται στο τμήμα των πωλήσεων.

3. Πόσους λογαριασμούς έχετε ανά Server;

Στους ισχυρούς servers μας με Intel Xeon Gold επεξεργαστές και NVMe Samsung Δίσκους βάζουμε τόσους λογαριασμούς όσο είναι το ήμισυ των δυνατοτήτων του Server.

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι όλοι οι server μας στο μέγιστο όριό τους αντέχουν το διπλάσιο αριθμό ιστοσελίδων. Αυτή η προσέγγιση μας εξασφαλίζει ότι θα έχουμε πάντα ένα θύλακα ασφαλείας στις δύσκολες περιπτώσεις.

Ποτέ δεν θα πάρεις hosting σε ένα φορτωμένο server επιλέγοντας την Κonet.

Επιδιώκουμε πάντα την συνεχή ικανοποίησή σου από την ποιότητα των υπηρεσιών μας και την συνεχή προσθήκη νέων χαρακτηριστικών στα πάκετα μας. Δεν επιθυμούμε να σε δυσαρεστήσουμε βάζοντας την ιστοσελίδα σου σε γεμάτους servers ή δίνοντάς σου μειωμένα resources.

Αναβαθμίζουμε συνεχώς τον εξοπλισμό μας (hardware και software) ώστε να σου προσφέρουμε εξαιρετικά ανταγωνιστικές και σύγχρονες λύσεις.

4. Τι είδους δίσκους χρησιμοποιείτε;

Από το Πάσχα του 2020 μεταφέραμε όλες τις Shared Hosting υπηρεσίες μας σε νέους servers με NVMe Samsung δίσκους στα 6.200 MB/s Read. Τα Web Hosting, Semi Dedicated Hosting, Managed WordPress Hosting, Managed WooCommerce Hosting και Reseller Hosting πακέτα τρέχουν ήδη σε αυτούς τους νέους NVMe δίσκους.

Είναι Enterprise Level δίσκοι, ταχύτεροι από τους συνηθισμένους NVMe, εξαιρετικά ταχύτεροι από τους SSD και ασύγκριτα ταχύτεροι από οποιονδήποτε HDD δίσκο.

Το κόστος αυτών των Enterprise Level NVMe δίσκων είναι πολύ μεγαλύτερο από εκείνο των υπόλοιπων δίσκων, κάτι που φαίνεται από την απόδοσή τους.

5. Προσφέρετε SSH πρόσβαση;

Πλήρη SSH πρόσβαση μπορείς να έχεις στα VPS Hosting πακέτα και τους Dedicated Servers.

SSH πρόσβαση στα Web Hosting, Reseller Hosting και Semi Dedicated Hosting πακέτα μας μπορείς να έχεις εφόσον διαθέτεις μία static IP.

Ενώ στα Managed WordPress Hosting, Managed WooCommerce Hosting πακέτα και στους Managed Dedicated Servers δεν παρέχουμε SSH πρόσβαση.

6. Προσφέρετε δοκιμαστικούς λογαριασμούς (Trials);

Μπορούμε εύκολα να σου παρέχουμε δοκιμαστικό λογαριασμό (trial account) για να δοκιμάσεις εκεί το site σου. Επικοινώνησε με το Τμήμα Πωλήσεων της Konet ώστε να σου ανοίξουν έναν δοκιμαστικό λογαριασμό. Για την δημιουργία του trial account θα χρειαστείς ένα .Gr domain σου το οποίο θα μεταφέρουμε δωρεάν σε εμάς για να γίνουν εκεί οι δοκιμές. Εάν δεις ότι δεν σε καλύπτουν οι υπηρεσίες μας, θα μπορέσεις εύκολα, άμεσα και δωρεάν να μεταφέρεις το .Gr domain σου σε όποιον καταχωρητή επιθυμείς.

7. Μπορώ να πληρώνω με μηνιαία χρέωση;

Βεβαίως! Μπορείς να πληρώνεις είτε με μηνιαία, είτε με τριμηνιαία, είτε εξαμηνιαία, είτε ετήσια χρέωση.

Υπάρχουν όμως διαφορετικές χρεώσεις για την κάθε περίοδο χρέωσης. Τις χρεώσεις μπορείς να τις δεις επιλέγοντας το πακέτο φιλοξενίας ιστοσελίδων που επιθυμείς και στη συνέχεια αλλάζοντας από το αντίστοιχο μενού την περίοδο χρέωσης.

Οι τιμές των προωθητικών ενεργειών μας αφορούν πάντα την ετήσια χρέωση. Είναι οι φθηνότερες που μπορείς να βρεις πανελλαδικά για αυτά που προσφέρονται στο κάθε πακέτο.

Οι περίοδοι χρέωσης αφορούν μόνο τις υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων και όχι τα domain names. Στα domain names ακολουθούμε πάντα την τιμολογιακή πολιτική που ορίζει το κάθε Registry.

Σε κάθε περίπτωση, όλες οι υπηρεσίες προκαταβάλονται.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινώνησε με το Τμήμα Πωλήσεών μας.

8. Μπορώ να φιλοξενήσω φίλους σε εσάς;

Φυσικά! Μπορείς να φιλοξενήσεις τις ιστοσελίδες των φίλων σας στα Web Hosting πακέτα μας. Είναι ιδανικά για ατομικές ιστοσελίδες.

Μόνο σιγουρέψου ότι κατά την δημιουργία του λογαριασμού θα ορίσεις τα σωστά στοιχεία δικαιούχου του πακέτου φιλοξενίας και του domain. Τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν όταν θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σου παρέχουμε υποστήριξη.

Εάν έχετε αρκετούς φίλους, σου προτείνουμε να πάρεις ένα Reseller Hosting πακέτο. Είναι μία πλήρης και οικονομική λύση που σε συμφέρει εάν έχεις πολλές ιστοσελίδες για hosting.

9. Πού βρίσκονται τα γραφεία της Konet;

Τα γραφεία της Konet βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη στην οδό Στεφάνου Βελδεμίρη 5 στις Συκιές, ταχυδρομικός κώδικας 56625.

Βρισκόμαστε μπροστά από το Δημαρχείο του δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου υπάρχει και ευρύχωρο δημόσιο πάρκινγκ για το όχημά σου.

Είσαι ευπρόσδεκτος να έρθεις! Πριν έρθεις όμως, κάλεσέ μας για να κλείσουμε ένα ραντεβού ώστε να σε εξυπηρετήσουμε καλύτερα!

10. Πόσα Emails μπορώ να στέλνω την ώρα;

Ανάλογα με το hosting πακέτο, υπάρχει και το ανάλογο όριο στις αποστολές. Μεγαλύτερα πακέτα έχουν μεγαλύτερα όρια. Τα VPS και οι Dedicated Servers δεν έχουν όρια.

Έχουμε προχωρήσει στη θέσπιση των ορίων στα hosting πακέτα μας βασιζόμενοι στην μακροχρόνια εμπειρία μας.

Η ρύθμιση κρατιέται σε τέτοια επίπεδα που θα επιτρέψουν αφενός την απρόσκοπτη λειτουργία της ιστοσελίδας και κατ'επέκταση επιχείρησής σους και αφετέρου την αποφυγή της εμφάνισης των servers μας σε Blacklists.

Τα όρια επίσης θεσπίζονται για να αποθαρρύνουμε τους πελάτες μας να στέλνουν Spam.

Εάν πιάνεις ήδη το ανώτατο όριο του λογαριασμού σου, ανοίξε ένα Ticket προς το Τμήμα Υποστήριξης ώστε να σε βοηθήσουν να μεταφερθείς σε ένα μεγαλύτερο πακέτο φιλοξενίας ιστοσελίδων.

Στην περίπτωση που θέλετε να στέλνετε περισσότερα Emails και δεν θες να πας σε ένα VPS ή έναν Dedicated Server, μπορούμε να σου προσφέρουμε μία εξατομικευμένη λύση. Έτσι θα μπορέσουμε να ανεβάσουμε ή και να άρουμε το όριο αποστολών σου.

Για να λάβετε μία εξατομικευμένη λύση, επικοινώνησε με το Τμήμα Πωλήσεών μας.

11. Πόσο χρόνο χρειάζεστε για την περάτωση της παραγγελίας μου;

Ελέγχουμε όλες τις παραγγελίες χειροκίνητα για να αποκλείσουμε τις περιπτώσεις απάτης.

Εφόσον η πληρωμή σου γίνει μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας ή μέσω Paypal, η επιβεβαίωσή της γίνεται άμεσα. Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης, μπορεί να χρειαστούν μερικές ώρες για την επιβεβαίωση της πληρωμής. Σε αυτήν την περίπτωση, για την επίσπευση της διαδικασίας μπορείς να μας στείλεις το αποδεικτικό της κατάθεσης με email.

Μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή σου, ολοκληρώνεται η παραγγελία σου σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Μόνο στις περιπτώσεις του VPS Hosting και των Dedicated Servers χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για την περάτωση της παραγγελίας. Οι παραγγελίες των Dedicated Servers μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 7 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθούν, αν και συνήθως περατώνονται σε 1 με 3 εργάσιμες.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δημιουργείται αυτόματα και άμεσα η υπηρεσία που παρήγγειλες και σου στέλνουμε σχετική ενημέρωση με τα στοιχεία σύνδεσης στο λογαριασμό.

12. Ποια είναι η πολιτική επιστροφής χρημάτων σας;

Παρέχουμε το δικαίωμα αίτησης επιστροφής χρημάτων 60 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς των πακέτων: Web Hosting, Semi Dedicated Hosting, Managed WordPress Hosting, Managed WooCommerce Hosting και Reseller Hosting. Από το δικαίωμα αυτό εξαιρούνται τα domain names, τα add-ons, η παροχή εξιδεικευμένων υπηρεσιών, η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, οι Dedicated Servers καθώς και τα πακέτα VPS Hosting.

Πιστεύουμε ότι 60 ημέρες είναι αρκετές για να αντιληφθεί ένας πελάτης την εξαιρετική ποιότητα των υπηρεσιών της Konet. Σου δίνουμε τόσο μεγάλο διάστημα για να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να μας δοκιμάσεις άφοβα. Εφόσον δεν μείνεις ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε να αιτηθείς άμεσα την ακύρωση του πακέτου σου επικοινωνώντας με το Τμήμα Πωλήσεων μέσω μίας εκ των Email διευθύνσεων που εμφανίζονται στη ιστοσελίδα μας.

Όλες τις λεπτομέρειες και τους Όρους Χρήσης των υπηρεσιών μας θα τους βρεις στην ιστοσελίδα μας. Από εκεί μπορείς να ενημερωθείς πλήρως για τις λεπτομέρειες και τους περιορισμούς σχετικά με την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων μας.

13. Προσφέρετε Web Hosting μόνο στην Ευρώπη;

Η Konet προσφέρει Hosting τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική, την Ασία και την Ωκεανία!

Τα VPS Hosting πακέτα μας αλλά και οι Dedicated Servers μας σίγουρα θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σου αφού προσφέρονται σε 5 διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες και 18 διαφορετικά Data Centers παγκοσμίως.

Τα Web Hosting, Reseller Hosting, Semi Dedicated Hosting, Managed WordPress Hosting και Managed WooCommerce Hosting πακέτα μας εξυπηρετούνται μόνο από την Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να δεις τις αντίστοιχες σελίδες μας ή να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Πωλήσεών μας για να σε εξυπηρετήσουν.

14. Μπορώ να εγκαταστήσω scripts στο hosting account μου;

Όλα τα hosting πακέτα μας (εκτός των VPS Hosting πακέτων) εμπεριέχουν το Softaculous, μία εφαρμογή εγκατάστασης 300+ scripts με 1-click.

Το Softaculous σου επιτρέπει να εγκαταστήσεις περισσότερα από 300 scripts εύκολα και άκοπα εφαρμογές όπως WordPress, Joomla, WooCommerce, Prestashop, Virtuemart, Magento και άλλων. Η εγκατάσταση κρατά μερικά δευτερόλεπτα και μπορεί να γίνει εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Το Softaculous θα το βρείς μέσα στο cPanel account σου.

Εκτός όμως των 1-click installation scripts, σε όλα τα hosting πακέτα μας επιτρέπουμε την εγκατάσταση της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπόλοιπων νόμιμων scripts.

Μόνο εφόσον το script σου κριθεί επικίνδυνο, κακόβουλο ή επιδρά αρνητικά στην απόδοση του server θα σταματήσουμε τη λειτουργία του. Αυτό συμβαίνει σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις.

Γενικότερα όμως, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την εγκατάσταση του script σου. Μπορούμε, εφόσον μας το ζητήσεις, να εγκαταστήσουμε εμείς το script που επιθυμείτε στο hosting account σου για καλύτερα αποτελέσματα.

15. Μπορώ να πάρω μία Dedicated IP;

Κάθε VPS Hosting πακέτο συνοδεύεται από μία dedicated IPv4 για το VPS καθώς και ένα Dedicated IPv6 subnet, εφόσον μας το ζητήσεις.

Το ίδιο ισχύει και για τους Dedicated Servers.

Κάθε Dedicated Server συνοδεύεται από μία dedicated IPv4 για το Dedicated Server καθώς και ένα dedicated IPv6 subnet, εφόσον μας το ζητήσεις.

Η IPv4 αυτή συνδέεται με το VPS ή τον dedicated server και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από αυτούς. Δεν χρησιμοποιείται από κανένα άλλο VPS ή server.

Για τους dedicated servers μπορούμε να σου διαθέσουμε επιπλέον IPv4 (μέχρι 6 σύνολο) αλλά και όσα IPv6 subnets χρειάζεσαι. Στα VPS συνήθως δεν δίνουμε επιπλέον IPs αλλά μπορούμε να κάνουμε ένα αίτημα προς τα συνεργαζόμενα data center για εσένα.

Σε κάθε περίπτωση, μόνο τα VPS Hosting πακέτα και οι Dedicated Servers μπορούν να πάρουν dedicated IPv4 και IPv6. Στα υπόλοιπα hosting πακέτα δεν μπορούμε να δώσουμε dedicated IPs παρά μόνο να σου δώσουμε δικού σου Nameservers.

16. Η Konet είναι Hosting Provider ή είναι Reseller Hosting;

Η Konet είναι hosting provider, και μάλιστα Official Elastic Hosting Provider, που σημαίνει ότι διαθέτουμε δικό μας εξοπλισμό.

Προμηθευόμαστε τους servers μας απευθείας από τα συνεργαζόμενα data centers σε όλον τον κόσμο και διαθέτουμε πλήρη root πρόσβαση σε αυτούς.

Αγοράζουμε επίσης οι ίδιοι όλες τις άδειες του premium και συνδρομητικού software που χρησιμοποιούν οι servers μας.

Δεν χρησιμοποιούμε δωρεάν software. Αυτό μας βοηθά να παρέχουμε ποιότητα, σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις υπηρεσίες μας.

Παρέχουμε όμως reseller hosting σε μεταπωλητές μας.

Εάν θέλεις να γίνεις και εσύ reseller της Konet και να λάβεις ένα από τα ισχυρότερα reseller hosting πακέτα παγκοσμίως με όλα τα premium χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούμε και εμείς στα μεγάλα πακέτα hosting, παράγγειλε ένα reseller hosting πακέτο σήμερα!

Ξεκίνα εύκολα, άκοπα και οικονομικά τη δική σου web hosting επιχείρηση με τις ανταγωνιστικές, καινοτόμες και ισχυρές υπηρεσίες web hosting της Konet. Κάλεσέ μας για να σε δώσουμε περισσότερες πληροφορίες ή επικοινώνησε μαζί μας μέσω live chat.

17. Επιτρέπετε την αποστολή Newsletter από τους servers σας;

Εφόσον το newsletter δεν αποτελεί spam και όλοι όσοι βρίσκονται στη λίστα σου έχουν δηλώσει ρητά ότι αποδέχονται την αποστολή newsletters από εσένα προς αυτούς, τότε φυσικά και μπορείς να στέλνεις newsletter μέσω των servers μας.

Βέβαια, θα πρέπει να σε ενημερώσουμε για την σκληρή πολιτική μηδενικής ανοχής κατά των spam που ανέκαθεν εφαρμόζαμε. Σε περίπτωση που λάβουμε μηνύματα, ενημερωθούμε από Spam Lists ή από καταγγελίες ή υποπέσει στην αντίληψή μας ότι ένας πελάτης μας στέλνει spam, θα αναγκαστούμε να προχωρήσουμε άμεσα στην αναστολή του λογαριασμού του μέχρις ώτου να εξετάσουμε προσεκτικά την κατάσταση. Η αναστολή του λογαριασμού γίνεται μόνιμη όταν αποδειχθεί ότι ο λογαριασμός εκείνος όντως έστελνε spam.

18. Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε 3 τρόπους πληρωμής:

Με κατάθεση στην τράπεζα στον τραπεζικο λογαριασμό:

ALPHA BANK
Αριθμός λογαριασμού: 4110 0200 2004 523
ή σε μορφή IBAN: GR24 0140 4110 4110 0200 2004 523

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμός λογαριασμού: 52 2507 6270 856
ή σε μορφή IBAN: GR73 0172 2250 0052 2507 6270 856

EUROBANK
Αριθμός λογαριασμού: 0026 0150 78 0200516902
ή σε μορφή IBAN: GR81 0260 1500 0007 8020 0516 902

ΕΘΝΙΚΗ
Αριθμός λογαριασμού: 2240 0820 829
ή σε μορφή IBAN: GR85 0110 2240 0000 2240 0820 829

Σε όλες τις περιπτώσεις τα χρήματα που θα πρέπει να φθάσουν στον Λογαριασμό μας θα πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το αναγραφόμενο ποσό στο τέλος της παραγγελίας σας ΚΑΘΑΡΟ, χωρίς επιβαρύνσεις ή κρατήσεις.

Ειδικά στην περίπτωση του Web Banking όταν σας ζητηθεί να προσδιορίσετε ποιός επιβαρύνεται με τα έξοδα, (αποστολέας, παραλήπτης ή και οι δύο) θα πρέπει να επιλέξετε «Αποστολέας».

Στη συνέχεια επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό μας κέντρο, καλώντας στο 2310 501800 για να μας ενημερώσετε για την άμεση ολοκλήρωση της διαδικασίας. Μπορείτε αν θέλετε να επικοινωνήσετε επίσης με το Τμήμα Πωλήσεών μας μέσω του sales@konet.gr , αν και συστήνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.

Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο περιβάλλον της ALPHA BANK

Συμπληρώνοντας τη φόρμα παραγγελίας, επιλέγετε την χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ως τρόπο πληρωμής και συμπληρώνετε τα στοιχεία της.
Η διαδικασία γίνεται στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Alpha Bank.

Στην συνέχεια η ALPHA BANK μας ενημερώνει μόνο για την επιτυχία ή αποτυχία της συναλλαγής και όχι για τις πληροφορίες που αφορούν την πιστωτική κάρτα του πελάτη (π.χ. για τον αριθμό της), διασφαλίζοντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το απόρρητο της συναλλαγής.

Μέσα από το περιβάλλον της PayPal

Συμπληρώνοντας τη φόρμα παραγγελίας, επιλέγετε PayPal ως τρόπο πληρωμής και συμπληρώνετε τα στοιχεία της.
Οι συναλλαγές είναι απολύτως ασφαλείς. Η διαδικασία γίνεται στο περιβάλλον της PayPal και πραγματοποιείται με τις πιο σύγχρονες συνθήκες κρυπτογράφησης.

Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal για νέους πελάτες, η επιβεβαίωση της πληρωμής σας μέσω Paypal μπορεί να διαρκέσει από 10 λεπτά της ώρας έως 1 εργάσιμη ημέρα και μετά θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας.

Θερμή παράκληση:

Οι πληρωμές σας να γίνονται σε εργάσιμες ημέρες για να μπορούμε να σας εξυπηρετούμε άμεσα! Οι πληρωμές και οι παραγγελίες που γίνονται κατά τις μη εργάσιμες ημέρες ή τις αργίες εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

19. Γιατί η παραγγελία μου απορρίφθηκε ως απάτη;

Εάν η παραγγελία σου απορρίφθηκε ως απάτη, ενδεχομένως να προέκυψε κάποιο πρόβλημα με αυτήν.

Αν πιστεύεις ότι η κρίση μας ήταν λανθασμένη, επικοινώνησε το συντομότερο δυνατό με το Τμήμα Πωλήσεών μας. Θα προχωρήσουμε άμεσα στην επίλυση του ζητήματός σου.

20. Υποστηρίζετε .htaccess αρχεία;

Φυσικά! Όλοι οι Servers και όλα τα πακέτα φιλοξενίας ιστοσελίδων της Konet υποστηρίζουν .htaccess αρχεία.

21. Παρέχετε Custom πακέτα Hosting;

Εφόσον δεν σε ικανοποιεί κάποια από τις Premade λύσεις μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε μία Custom λύση για τις ανάγκες σας.

Πες μας τις ανάγκες σου και τους περιορισμούς σου και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου εντός 1 εργάσιμης μέρας με αρκετές προτάσεις και καλή διάθεση ώστε να σε βοηθήσει να επιλέξετε την κατάλληλη για εσένα λύση!

22. Πως μπορώ να πάρω περισσότερο Disk Quota στα hosting πακέτα;

Εάν ο Χώρος (Disk Quota) του πακέτου φιλοξενίας ιστοσελίδων σου δεν είναι αρκετός τότε ήρθε στιγμή να αναβαθμίσεις σε μεγαλύτερο πακέτο. Οι ανάγκες του λογαριασμού σου αυξάνονται, συνεπώς θα χρειαστείς την κατάλληλη υποστήριξη για αυτό.

Επικοινώνησε με το Τμήμα Υποστήριξης ώστε να ένας εκπρόσωπός μας να σε βοηθήσει να επιλέξεις το κατάλληλο πακέτο φιλοξενίας ιστοσελίδων.

23. Μπορώ να φιλοξενήσω videos σε εσάς;

Στην Konet επιτρέπουμε την φιλοξενία Videos εφόσον προμηθευτείς το δικό σου VPS ή Dedicated Server.

Και σε αυτήν όμως την περίπτωση, τα videos δεν πρέπει να είναι σχετικά με το περιεχόμενο το οποίο δεν επιτρέπουμε για φιλοξενία. Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο που δεν επιτρέπουμε μπορείτε να βρείτε στην Γνωσιακή Βάση, την Πολιτική Καλού Περιεχομένου και στους Όρους Χρήσης.

Σε περίπτωση που έχεις άλλο πακέτο φιλοξενίας ιστοσελίδων (πλην των VPS Hosting ή Dedicated Server), η φιλοξενία videos στο server δεν επιτρέπεται.

Η λύση που υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να ανεβάζεις τα videos σου σε πλατφόρμες με videos και μέσω links να τα εμφανίζεις στην ιστοσελίδα σου. Άσε που έτσι θα φορτώνουν και γρηγορότερα σε όλους τους χρήστες ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας.

24. Χρεώνετε ΦΠΑ;

Ναι. Όλες οι υπηρεσίες μας επιβαρύνονται από τον αντίστοιχο ΦΠΑ, εφόσον είσαι Πρόσωπο Νομικού ή Ιδιωτικού Δικαίου με έδρα την Ελλάδα.

Στις τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

Εφόσον είσαι Πρόσωπο Νομικού ή Ιδιωτικού Δικαίου με έδρα εκτός του κυρίως Ελλαδικού χώρου αλλά εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (για παράδειγμα Κύπρο), οι υπηρεσίες μας δεν επιβαρύνονται από ΦΠΑ.

25. Ποια είδη ιστοσελίδων δεν επιτρέπονται για φιλοξενία;

Στους Servers ή τα VPS μας δεν επιτρέπονται ιστοσελίδες που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με:

  • ηλεκτρονικά παιχνίδια ή βιντεοπαιχνίδια,

  • περιεχόμενο μόνο για ενήλικες,

  • περιεχόμενο γνωριμιών,

  • casino και στοιχηματικές ιστοσελίδες,

  • bots ή άλλα λογισμικά τεχνητής νοημοσύνης,

  • forums οποιουδήποτε περιεχομένου,

Επίσης δεν επιθυμούμε να καταχωρήσουμε, ανανεώσουμε ή μεταφέρουμε domains που εντάσσονται σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες.

Διατηρούμε κάθε δικαίωμα να αρνηθούμε την παροχή υπηρεσιών σε ιστοσελίδες που εντάσσονται στις παραπάνω κατηγορίες.

Οποιαδήποτε παραβίαση θα έχει σαν αποτέλεσμα τον άμεσο τερματισμό του λογαριασμού σου.

Ήταν χρήσιμη η απάντηση; 4 Χρήστες το βρήκαν χρήσιμο (4 Ψήφοι)